Επιστολή ΣΟΚ από Πατέρα! Δεν Χωρίζω λόγω Αγάπης στο Παιδί μου


- Η Ελληνική Καθημερινότητα και Πραγματικότητα ενός Πατέρα.
- Οι Μπαμπάδες και οι Άνδρες Κακοποιούνται στην Ελλάδα.  


Επιστολή ΣΟΚ από Πατέρα! Δεν Χωρίζω λόγω Αγάπης στο Παιδί μου

Σοκαριστική Επιστολή από Πατέρα.


Φίλοι του ΜΠΑΜΠΑ ΕΛΑ

Καλήμερα σας. Είμαι 48 χρόνων δευτεροπαντρεμένος. Στον πρώτο μου γάμο χώρισα 25 χρονών και με τότε απόφαση εισαγγελέα λόγω μοιχείας και παραμέλησης από την μάνα του μεγάλωσα μόνος τον πρώτο μου γιο που είναι τώρα 26 χρονών. 

Πριν 15 χρόνια ξαναπαντρεύτηκα και μέχρι τώρα δέχομαι ψυχολογική και λεκτική βια από την πεθερά και απειλή μια φορά για ξυλοδαρμό.

Πριν 3-4 χρόνια έπαθα από στεναχώρια οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου και από την στιγμή εκείνη άρχισε πιο μεγάλη ψυχολογική βια και αγρίεψε και η μέχρι τότε κάπως "ήσυχη" γυναικά μου με την οποία έχω ένα 8χρονο γιο.
Κανένας δεν σέβεται την υγεία μου και εκτός τις βρισιές που δέχομαι τα τελευταία 3 χρόνια εχθές το βράδυ δέχτηκα και επίθεση, χειροδικία από την γυναίκα μου, δυνατά χαστούκια στο πρόσωπο.

Η ΑΙΤΙΑ ήταν ότι, μετά τις 10.30 το βράδυ επειδή θέλει να κοιμηθεί, να μην βλέπω τηλεόραση και γενικώς απαγορευεται ο θόρυβος ο παραμικρός. Καταλαβατε γιατί έφαγα ξύλο, που να κάνω και κάτι σοβαρό λάθος. 

Φοβάμαι να αντιδράσω και εγώ με βια λόγω ότι βλέπω την απίστευτη υποστήριξη από το κράτος των γυναικών και μανάδων π.χ. με ανοιχτή τηλεφωνική καταγγελία που μπορούν να κάνουν και με διάφορα ψέματα που σίγουρα θα πούνε. Επίσης φοβάμαι μήπως πεθάνω και με ένα δεύτερο έμφραγμα. 

Σας παρακαλώ βοηθήστε με αν μπορείτε. Δεν έχω γονείς και δεν χωρίζω λόγω αγάπης στο παιδί μου και λόγω φτώχειας. Παρόλα αυτά ίσως μπορώ και εγώ να βοηθήσω. 

Έχω ένα σπίτι άδειο και αρκετά μεγάλο στην πόλη της .............  και μπορώ να φιλοξενήσω εάν τον γνωρίσω πρώτα όμως, έναν χωρισμένο πατέρα η ένα ορφανό παιδί, όχι όμως γυναίκα.

Ευχαριστώ καλή συνέχεια να βοηθάτε πάντα τους Αδικημένους. Περιμένω απάντηση.

Υ.Γ. Έχω παρατηρήσει ότι μόλις καλυτερεύει η υγεία μου μερικές ημέρες και σταματάω και τα lexotanil, τότε δέχομαι με το παραμικρό επιθέσεις για να είμαι πάντα χάλια, ίσως μάλλον έως να πεθάνω. Τι να κάνω πέστε μου.
Μήπως αν πάω στην αστυνομία της περιοχής μου και πω ότι με χτύπησε θα με βοηθήσουν? τι να κάνω? απαντήστε μου. Σας χαιρετώ.


0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS